“The Pool verenigt selectiviteit en bereik om creatieve en doelgerichte projecten voor jullie, adverteerders mogelijk te maken. De kruisbestuiving tussen de juiste mediamix en het sterke idee staat garant voor een succesvolle mediacampagne. Challenge us!”

Marc Vroonen, cross-media expert

The Pool is een zwemvijver waar Mediahuis, Humo, Sanoma Media en SBS Belgium zich verenigen. Jullie – adverteerders – krijgen er de kans om crossmediaal in dialoog te treden met consumenten. 

Advertenties in De Standaard en Flair, online buzz via humo.be en Libelle.be, aangevuld met wat spotjes, billboards of bumpers op VIER en VIJF? Dat kan. The Pool creëert de kans om jouw campagne door te trekken op verschillende media. Print, digitaal en/of audiovisueel, jij bepaalt. Campagnes worden uitgewerkt op (jouw) maat.

Interesse? Neem zeker een kijkje op de website van The Pool waar heel wat cases terug te vinden zijn. Of neem contact op met onze crossmedia expert bij uitstek: marc.vroonen@thepool.be. Ook telefonisch te bereiken: +32  476 58 05 03