“De klassieke TV-spot in de reclameblokken vormt nog steeds dé basis van een sterke mediacampagne. TV bereikt de grote massa. Als adverteerder wil je naast die grote massa ook soms wat focus. Dat kan met de juiste zenderkeuze.”

Breed én gericht adverteren

Een goeie adverteerder is uit op één ding: een zo groot mogelijk bereik van hun doelpubliek. Sommigen met focus op kinderen, anderen op de stoere papa’s … of papa’s die denken stoer te zijn. De ideale consument is voor elke adverteerder anders. En dan is de hamvraag: hoe die consument te bereiken? Simpel: bij SBS!

Knallen met TV

TV is sterker dan ooit. De kijkduur in Vlaanderen steeg de laatste vijf jaar met 14% en blijft groeien. De gemiddelde Vlaming kijkt meer dan 3 uur TV per dag.
TV moet je één ding nageven: TV is en blijft hét medium met het grootste bereik. Op korte tijd een grote awareness creëren rond jouw product en je komt bij TV terecht.
Bovendien is tv-reclame meetbaar. Op jouw doelgroepen gaan we na in hoeverre het vooropgestelde bereik werd behaald. Wij streven dan ook naar een optimaal behalen van die bereikdoelen.

Een massamedium met richting

TV bereikt de grote massa, maar als adverteerder wil je naast die grote massa ook soms wat focus. Dat kan. Gericht adverteren hangt af van jouw zenderkeuze. Door te spreiden over zenders kan je bepaalde doelgroepen extra targeten.

Krachtige zenders, een explosieve combinatie

Themazenders zorgen voor vergroot bereik tegen een optimale kost. Het toevoegen van onze themazenders aan VIER en VIJF bereikt tot 25% meer mensen.
Om te exploderen bieden we jou Gain&Glory aan. Een tv-campagne die én VIER, én VIJF, én Discovery Channel, én MTV, én TMF/Comedy Central, én Libelle tv combineert om jou een groter bereik, grp’s op jouw doelgroep en een absolute kostoptimalisatie te garanderen. Voor meer info, ga naar … of neem contact op met iemand uit ons team.