SBS creëerde  een campagne om de nieuwe Mazda CX-3 te lanceren. Samen met het reclamebureau These Days ging SBS aan de slag om een concept te bedenken dat leeft  bij de doelgroep 18-44. Het resultaat? Het miniprogramma 'Let's upgrade the city' waarbij streetartists dankzij Mazda de kans kregen om de stad letterlijk te 'upgraden'. Op het einde van het filmpje wordt een warme oproep gedaan aan de kijker om via letsupgradethecity.be te laten weten welke onaangename, lelijke plek zij in hun home town willen laten pimpen. Een geslaagde call-to-action die van het geheel een interactief gegeven maakt. Bovendien werd het miniprogramma ook omgevormd tot een commerciële spot (25'') die getoond wordt in de reclameblokken. De campagne loopt op VIER, Discovery Channel, MTV en TMF.

Altijd al gedroomd van een miniprogramma waarin jouw merk centraal staat? Laat de video hierboven jou dan alvast inspireren en aarzel niet om contact op te nemen met één van onze Account Managers voor een gedurfd voorstel op maat.