Briefing

Miele wou de nieuwe robotstofzuiger Miele Scout RX1 in het najaar lanceren. Een stofzuiger die je niet zelf moet besturen, waardoor je dus tijd voor jezelf wint.

Doelgroep: VVA 18-54

Campagne

Het Brandcareteam van SBS creëerde een sterke campagne waarbij Miele zowel in als rond het programma Geubels en de Belgen aanwezig was. Er werd niet alleen gekozen voor een programmasponsoring, maar ook voor een leuke integratie in de show zelf. 

Rond het programma kon je de Miele Scout RX1 aan het werk zien in een billboard die helemaal geïntegreerd was in het decor van Geubels en de Belgen. Daarnaast wijdde Philippe Geubels tijdens het programma zelf een volledige mop aan de robotstofzuiger. En als kerst op de taart kon het publiek dat naar Geubels en de Belgen kwam kijken zelf een Miele Scout RX1 winnen door mee te spelen met het Twitterkraam. Het resultaat van de samenwerking tussen SBS en Miele zie je hierboven.