Beste najaar ooit voor Nickelodeon en Nick Jr.

Bij Nickelodeon zijn kinderen baas en dat lijkt zijn vruchten af te werpen. Nickelodeon en kleine broer Nick Jr. scheerden de voorbije maanden hoge toppen in Vlaanderen. De kidszenders behaalden van september tot en met november een marktaandeel van maar liefst 19,2% op 4-14 jarigen, goed voor het beste najaar ooit. Nickelodeon is het kidskanaal bij uitstek waar kinderen de ruimte krijgen om hun fantasie te gebruiken en hun eigen wereld te creëren. Sam & Cat, iCarly, Big Time Rush en Spongebob Squarepants zijn slechts enkelen van de vaste waarden op Nickelodeon, Teennick en Nick Jr. Deze laatste richt zich speficiek op de allerkleinsten met leuke, leerrijke shows zoals Dora the Explorer. En ook in het zuiden scoort Nickelodeon goed. Daar kan de kidszender met zo'n 34% groeien t.o.v. vorig jaar, wat resulteert in een marktaandeel van 15,2% op 4-14 jarigen voor dit najaar. Meer weten over de commerciële mogelijkheden op de kidszenders? Contacteer dan onze Account Manager Nickelodeon Mieke.Pareit@sbsbelgium.be

 

Nickelodeon met een marktaandeel van 15.2% met 34% groeit tov vorig jaar (zelfde periode, dus sep-okt-nov)

Bron: CIM TV Noord – 1/09/14-30/11/14 – 6-20u – doelgroep 4-14