Chanel palmt volledig reclameblok in op VIER

Wie gisteren naar De Slimste Mens ter Wereld keek, werd ongetwijfeld meegesleurd in de adembenemende drie minuten durende spot van Chanel.  VIER stelde gisteren als enige zender een volledige reclameblok ter beschikking van het prestigieuze parfummerk. Het reclamefilmpje met als titel ‘The One that I Want’ vertelt het verhaal van een aantrekkelijke surfbabe en een knappe man, vertolkt door Gisele Bündchen en Michiel Huysman, wiens verlangen naar elkaar ondragelijk wordt.  De impactvolle spot werd door gemiddeld 600.000 mensen bekeken. Bovendien had het reclameblok een opvallend lage zapping. De spot had niet alleen een hoge impact op het tv scherm, maar zorgde ook voor stof tot conversatie op Twitter. Tijdens de uitzending van De Slimste Mens ter Wereld was er een duidelijke Twitter piek waar te nemen waarin de hashtag #theonethatiwant veelvuldig werd gebruikt. De campagne van Chanel toont nog maar eens aan dat tv en online hand in hand gaan. Benieuwd naar wat de creatieve mogelijkheden zijn op VIER? Contacteer uw vertrouwde Accountmanager.

Bron: CIM TV noord - 20/11/2014 - eerste reclameblok in De Slimste Mens ter Wereld