SBS is partner van de Creative Belgium Awards 2018

SBS Belgium gaat dit jaar een partnership aan met Creative Belgium en hoopt op deze manier meer creativiteit op televisie te stimuleren. De categorie “CREATIVITY ON TV” is nieuw dit jaar en in het leven geroepen om branded content op televisie te erkennen en belonen. Creative Belgium benadrukt dat alle inzendingen waar televisie als creatief medium wordt ingezet welkom zijn, zolang het werk maar bedacht en/of gemaakt is in België.

Ondanks de groeiende internetgeneratie blijft televisie toch het machtigste medium met het grootste bereik. De laatste jaren is er een sterke evolutie in tv-sponsoring merkbaar. We zien dat een sterke én creatieve link tussen merk en programma zeer goed kan werken. We willen vanuit SBS dus nog meer merken, bedrijven en bureaus aanmoedigen en inspireren om creatief te denken binnen het televisie medium.” – Steve Brouwers, Creative Director bij SBS Belgium

Al meer dan een halve eeuw heeft televisie als medium onze industrie mee gevormd. Film blijft  één van de mooiste en grootste categorieën voor de Creative Belgium Awards, TV heeft nu eenmaal de kracht om ideeën en emoties impactvol over te brengen. Tijd dus om branded content op televisie ook meer aandacht te geven binnen onze competitie. ” - Isabel Van den Broeck, Creative Belgium.

De inschrijvingen sluiten af op 28 februari 2018, inzenden na deze deadline kan nog tot midden maart mits een toeslag van 5%.

Voor meer algemene info over de Creative Belgium Awards kan je hier terecht:
http://www.creativebelgium.be/creative-belgium-awards