De jacht op De Mol is succesvol geopend

Een sterke start van het nieuwe televisieseizoen op VIER gisteren. De eerste aflevering van De Mol kon meteen op zo'n 942.000 kijkers rekenen, goed voor maar liefst 45% marktaandeel op VVA 18-54. Nog voor de start van de uitzending was #demol al trending op Twitter.

De gloednieuwe fictiereeks Auwch_ met Ben Segers en Axel Daeseleire startte meteen daarna met 480.000 kijkers. Komen Eten mocht de VIER-avond openen met zo'n 238.000 kijkers (12% op VVA 18-54). En ook later op de avond verkeerde De Mol in goed gezelschap. Het nieuwe seizoen van Comedy Kings met  Philippe Geubels was goed voor 218.000 kijkers en een stevig marktaandeel van 22% op de zenderdoelgroep. VIER was dan ook over de hele avond (17-24u) marktleider.

Nu al verknocht aan nieuwe tv-seizoen van VIER en benieuwd naar de commerciële mogelijkheden? Neem dan zeker contact op met het SBS-team.