Record voor TLC in februari

TLC kan in februari uitpakken met een groei van maar liefst 47% t.o.v. vorig jaar op vrouwen 18-44. Met een marktaandeel van 2,8% is dit voor TLC de beste maand ooit.

De absolute topper is Say yes to the dress met een stevig marktaandeel van 53,6%. Maar ook sterkhouders Something borrowed, something new (33,1% share) en My big fat american gipsy wedding (20,5%) weten vrouwelijk Vlaanderen te bekoren. En ook nieuwkomer Tattoo fixers (5,9% share) vindt zijn weg naar het publiek.

Februari was voor TLC niet enkel de beste maand ooit, maar TLC beleefde bovendien ook zijn beste dag ooit op woensdag 22 februari met een ongezien marktaandeel van 5,3% op de doelgroep. TLC blijft dan ook met voorsprong de grootste themazender op vrouwen 18-44.

Wil je graag met jouw merk een vrouwelijk doelpubliek bereiken? Dan is TLC de zender waar je naar op zoek bent. Contacteer het salesteam voor meer info.

BRON: CIM TV NOORD, 1 t.e.m. 26 februari 2017