Hartverwarmend Hotel Römantiek scoort

Eerlijk. Puur. En recht uit het hart. Dat is hét feel good programma van het jaar: Hotel Römantiek.

Gisteren kon de VIER-kijker voor het eerst kennis maken met de groep vrijgezelle 60-plussers tijdens hun zoektocht naar de (nieuwe) ware liefde. En dat viel meteen in de smaak. Het gloednieuwe programma oversteeg netjes de beoogde 20 procent en maakte hiermee een mooie start. De eerste aflevering haalde een marktaandeel van 20.9% op VVA 18-54, goed voor zo'n 466.500 kijkers.

Later op de avond wist ook Chaussée d’Amour te scoren met een sterk aandeel van 26.1% op de VIER-doelgroep en zo'n 550.700 kijkers.

Adverteren tijdens onze warmste donderdagavond? Aarzel niet en neem contact op met onze accountmanagers.

#hotelromantiek en #chausseedamour elke donderdag vanaf 20u35 @opVIER.

Bron: CIM TV Noord - 9 februari 2017, live + vosdal