Kijkcijferrecord voor De Mol op VIER

Wie oh wie is De Mol? De vraag die gemiddeld 1.100.000 kijkers in de ban hield en voor de nodige spanning zorgde in de huiskamer. Een absoluut kijkcijferrecord voor VIER en meteen het startschot van een sterk voorjaar. De Mol was goed voor een marktaandeel van maar liefst 43,3% op VVA 18-54. Auwch_ brengt dan weer de nodige humor op het scherm en dat weet de VIER-kijker te appreciëren. Gemiddeld 530.000 kijkers en een marktaandeel van 28,0% voor Ben Segers en Axel Daeseleire hun fratsen.

En ook Evy Gruyaert heeft met Stukken Van Mensen haar vast publiek gevonden met gemiddeld 440.000 kijkers (20,0% share op VVA 18-54).  Martin Heylen doet voorlopig nog iets beter met zo’n 445.000 kijkers voor Terug naar eigen land. De high society van The Sky is the Limit blijft goed scoren met gemiddeld 670.000 kijkers (26,0% share op VVA 18-54). Het Zijn Net Mensen en ’t Is gebeurd met respectievelijk 330.000 kijkers (17,0% share op VVA 18-54) en  360.000 kijkers (18,0% share op VVA 18-54) zorgen voor mooie zaterdagen op VIER.

Benieuwd naar hoe jouw merk helemaal tot zijn recht kan komen in één van onze programma's op VIER? Contacteer dan Veronique.Cox@sbsbelgium.be, Head of Brandcare VIER.

Bron: CIM TV NOORD - share VVA 18-54 - 1 februari t.e.m. 30 maart 2016