Komen Eten wint bronzen Lion in Cannes met het 'Diepvriesdiner'

Het ‘Diepvriesdiner’ werd tijdens de tweede prijsuitreiking van de Cannes Lions 2015 bekroond met een bronzen Lion. Hoera voor Famous en VIER, want zij sloegen de handen in elkaar voor de Electrabel campagne ‘Ontdooi mee’. De campagne werd op poten gezet nadat de overheid waarschuwde voor een mogelijke black-out bij gebrek aan elektriciteitsreserves. Hoe meer energie besparen, hoe beter. Electrabel besloot om hier slim op in te spelen door de burgers aan te manen om hun diepvriezer te ontvriezen via het platform ontdooimee.be.

Om dit op een originele manier naar het grote publiek te communiceren, werd Komen Eten op VIER één week lang in een diepvriesjasje gestoken. De opdracht was simpel. De kandidaten moesten een heerlijk menu op tafel zien te toveren door hun eigen diepvries leeg te plunderen. Een ijskoude uitdaging die onze kandidaten maar al te graag aan gingen, met succes.

Wil jij met jouw merk ook graag op een originele manier aanwezig zijn op één van onze zenders? Aarzel dan niet om contact op te nemen met één van onze Account Managers.