Mindshare wint de TLC wedstrijd

Om de komst van TLC naar Vlaanderen niet onopgemerkt voorbij te laten gaan, zette SBS een leuke wedstrijd op poten. Het opzet was eenvoudig. Het mediabureau dat de origineelste TLC foto verspreidde op social media, maakte kans op een I Love TLC pakket ter waarde van 90 GRP. Er werden vele ludieke TLC foto's de wereld ingestuurd, maar het was Mindshare die als grote winnaar uit de bus kwam. Cindy De Busscher, TLC Brandcare Manager mocht vandaag de TLC cheque overhandigen aan het Mindshare team. Catherine Ducamp, Audiovisual Director bij Mindshare is erg blij met deze prijs en is dan ook vol lof over werelds grootste vrouwenzender: "Hoewel er al verschillende vrouwenzenders bestaan in Vlaanderen, zal TLC zonder twijfel voor een frisse wind zorgen in het vrouwenaanbod. Ik ben ervan overtuigd dat vrouwen zich gemakkelijk zullen identificeren met de TLC vrouw". TLC, vanaf 30 maart 17u op antenne.