Online targeting op de websites van VIER en VIJF

Online advertising is een kwalitatieve aanvulling op jouw tv-campagne waarbij er nu ook kan worden getarget op leeftijd en geslacht. Daarnaast schakelt SBS online een versnelling hoger door het videoaanbod uit te breiden met extra content. Zo zal de making off van Callboys voor het eerst te zien zijn op VIER.be tijdens de week van de International Emmy Awards (17 tot en met 24 november 2017) ter ere van hun nominatie in de categorie ‘Comedy’. Ook alle afleveringen van Callboys zullen opnieuw online beschikbaar zijn.

Oktober was een recordmaand voor de SBS-zenders. De websites van VIER en VIJF waren samen goed voor zo’n 10 miljoen video views. Het absolute dagrecord bedroeg in oktober 850.000 video views waarbij zowel de short forms als de long forms goed scoorden. Naast het aantal video views is ook de view time spectaculair gegroeid.

De combinatie van zowel online als tv advertising zorgt voor een nog grotere impact en een nog effectiever bereik.

Graag meer weten over de online mogelijkheden? Contacteer één van onze accountmanagers.

Bron: CIM, oktober 2017