Sterkste maand ooit voor TLC

De kijkcijfers van TLC piekten in de maand augustus tot recordhoogte. TLC noteerde in Vlaanderen een all day marktaandeel van 3,1% binnen de doelgroep vrouw 18-44 jaar, de beste maand ooit voor de non-fictie en lifestyle entertainment tv-zender voor vrouwen.

Met een all day marktaandeel van 3,1% binnen de doelgroep behaalde TLC een groei van 19% ten opzichte van dezelfde maand in 2016. Op donderdag 3 augustus was het all day marktaandeel van de zender maar liefst 6,4% en daarmee is dit de beste dag ooit voor TLC. De best bekeken programma’s binnen de doelgroep waren 90 Days To Wed: Happily Ever After?, Long Island Medium en Ghosts Of Shepherdstown.

Tatiana Lagewaard, Channel Director TLC/ID & Content Development: “In een tijd waarin het traditionele tv kijken het moeilijk heeft, is het fijn als de kijker je toch weet te vinden. We doen ons best om onze kijkers zo goed mogelijk te bedienen in onderscheidende content en dat heeft geresulteerd in deze mooie cijfers.”

Bron: CIM TV NOORD, vr 18-44, all day, live+7, augustus