VIER commercieel marktleider

Met een marktaandeel van maar liefst 26% was VIERgisteren commercieel marktleider in prime time.

De donderdagavond van VIER vertoonde een mooie groei over de hele lijn: zowel Komen Eten, De Idioten, Callboys als Glammertime piekten.

De derde aflevering van het veelbesproken Callboys deed het uitstekend met een marktaandeel van 34% op VVA 18-54 (491.000 kijkers live + vosdal). En ook De Idioten behaalde een stevig marktaandeel  van 24% op de doelgroep en 365.000 kijkers met dank aan heliummopjes en De Madammen.

Glammertime sloot de succesvolle donderdagavond af met 19%op VVA 18-54 en 137.000 kijkers. And last, but not least ook groei voor Komen Eten, dat de VIER-avond opende met 15% op VVA 18-54 en 200.000 kijkers.
 
Jouw merk in de kijker zetten op VIER? Eén adres, team SBS