VIER zoekt kenners voor Unibet

VIER lanceert samen met The Pool een spraakmakende campagne voor Unibet. In ‘De Kenners’ worden wekelijks voetbalkenners opgeroepen om het verloop en de uitslag van de belangrijkste wedstrijden uit de Jupiler Pro League (JPL) te voorspellen via een zelfgemaakte video.

De strafste inzendingen worden gebundeld in een publireportage. Deze wordt elke donderdag en vrijdag van het reguliere seizoen uitgezonden op VIER en gepost op www.nieuwsblad.be/dekenners. ‘De Kenners’ worden gerekruteerd via wervende online formaten (IMU, pre-roll,…) op de websites van Mediahuis en via trailers op VIER.

Marc Vroonen, The Pool: “Deze user generated content geeft de voetbalsupporter een heel seizoen lang een uitgesproken stem, zowel online als op tv. We kijken uit naar verrassende inzendingen. De supporter maakt het concept.”

Steve Brouwers, creative director, SBS Belgium: “Het is altijd een uitdaging om op een nieuwe en creatieve manier reclame te maken, want je hebt een kijker, aandachtige kijkers en voetbalkijkers. Iedereen is een analist en weet het beter. Ik vind het fijn om dan ook die mensen hun mening te laten geven over wat ons allemaal bezighoudt: voetbal.”

Wil je jouw merk crossmediaal inzetten? Bezoek www.thepool.be of neem contact op met Marc Vroonen op marc.vroonen@thepool.be of 0476/58.05.03.