VIJF blijft het ultieme guilty pleasure

De vrouwenzender VIJF blijft de publiekslieveling van vrouwelijk Vlaanderen. Met een marktaandeel van 7,0% op vrouwen 20-49 in maart doet het VIJF het nog beter dan vorig jaar. Ongetwijfeld mede dankzij Temptation Island dat wekelijks zo'n 490.0000 kijkers weet te bekoren. Goed voor 34,0% marktaandeel op de VIJF-doelgroep. Pink Ambition haalt op woensdag gemiddeld 130.000 kijkers en 11,0 % op vrouwen 20-49. Ook Jani blijft scoren met Zo Man Zo Vrouw, goed voor gemiddeld 190.000 kijkers in februari en maart en een marktaandeel van 18,0% op de doelgroep.

Maar dat is lang niet alles voor het voorjaar van VIJF. Op woensdag 13 april start het nieuwe seizoen van Help, mijn man is een Klusser, het realityprogramma waarin Geert Hunaerts hulp biedt aan wanhopige vrouwen van doe-het-zelvers die vaak al jaren in onafgemaakte huizen bivakkeren.
Diezelfde dag start ook Opgejaagd, het nieuwe programma met Jan Kooijman, waarin hij vrouwen helpt wiens privacy wordt geschonden door stalking of door cyberstalking. Twee nieuwkomers op VIJF om naar uit te kijken!


Graag meer weten over hoe jouw merk de VIJF kijker kan inpalmen? Aarzel dan niet om contact op te nemen met Cindy.Debusccher@sbsbelgium.be, Brandcare Manager VIJF.

Bron: CIM TV NOORD - share VR 20-49 - 1 februari -  30 maart 2016