Vrouwelijk Vlaanderen loves TLC

Non-fictie en lifestyle, een gouden combinatie die fel gesmaakt wordt. Zelden werd een nieuwe themazender zo enthousiast onthaald in Vlaanderen. Niet enkel lof over TLC in de pers, maar ook de cijfers spreken voor zich. In mei kan TLC uitpakken met een marktaandeel van 1,3% op haar doelgroep (vr 18-44), meteen goed voor de titel 'grootste themazender op vrouwen 18-44'. Een uitstekende start voor de nieuwe zender die gemiddeld 840.000 kijkers per week heeft. Anders uitgedrukt wilt dit zeggen dat 1 vrouw op 2 tussen 18-44 jaar naar TLC kijkt.

Vrouwelijk Vlaanderen houdt van TLC, zoveel is duidelijk. Dankzij TLC kan SBS haar commercieel vrouwenaanbod versterken. SBS lanceert daarom het gloednieuwe pakket Gain & Gloria (incl. MTV, TLC & njam!). Adverteer slim en ga voor een optimaal bereik op vrouwelijke doelgroepen via Gain & Gloria. Graag meer weten? Contacteer uw vertrouwde Account Manager.

BRON: CIM TV NOORD - mei 2015 - all day