Discovery dé mannenzender bij uitstek

Discovery is de meest selectieve zender op de doelgroep mannen 18-44. Bovendien is de zender ook selectief op VVA 18-54. De zender trekt een jong en mannelijk kijkersprofiel aan. 75% is jonger dan 55 jaar en 70% is man. In de categorie non-fictiezender mag Discovery zich de grootste noemen met de langste kijkduur.

Ontdek meer over wat Discovery te bieden heeft op www.discovery.nl

Zenderinfo

Discovery, dé non-fictie mannenzender bij uitstek, is autoriteit op het gebied van alle onderwerpen die betrekking hebben op de wereld om ons heen.Wij vieren bijzondere mensen die hun levenswerk maken van ontdekken en het voeden van hun nieuwsgierigheid. Mensen die keer op keer hun grenzen verleggen. Die onvoorstelbare uitvindingen doen en daarmee levens veranderen en mijlpalen markeren in onze geschiedenis. 

Discovery vertelt de verhalen van pioniers. Van hen die doorgaan waar anderen stoppen. Verhalen die ons inspireren en onze verbeelding tot leven brengen. Discovery staat voor ‘Intelligent Entertainment’. Onze programma’s geven onze kijkers nieuwe inzichten en mannen stof tot praten. Iedere dag opnieuw.

Discovery. Make Your World Bigger.

Adverteren

Adverteren is één ding, maar hoe bereik je jouw doelgroep? Simpel, bij SBS! Of jouw merk nu focust op jonge vrouwen of stoere mannen... SBS heeft dankzij zijn breed zenderaanbod voor ieder wat wils in de aanbieding.
Want de ideale consument is voor elke adverteerder anders.
Benieuwd naar de commerciële mogelijkheden bij SBS? Neem dan zeker contact op met één van onze accountmanagers.

Advertentietypes
Zenders
  • Discovery
Downloads