Discovery Channel dé mannenzender bij uitstek

Discovery Channel is de meest selectieve zender op de doelgroep mannen 18 - 44. Bovendien is de zender ook selectief op VVA 18-54. De zender trekt een jong en mannelijk kijkersprofiel aan. 75% is jonger dan 55 jaar en 70% is man. In de categorie non fictiezender mag Discovery Channel zich de grootste noemen met de langste kijkduur.

Graag meer weten over Discovery Channel? Download dan onderaan deze pagina de zenderfiche.

Zenderinfo

Discovery Channel is wereldwijd marktleider op non-fictie. De zender voedt nieuwsgierigheid en viert bijzondere mensen die van ontdekken hun levenswerk maken. Mensen die grenzen verleggen, onvoorstelbare uitvindingen doen, levens veranderen en mijlpalen markeren in onze geschiedenis.

Kijkers worden meegesleept in de avonturen van Bear Grylls en staan versteld van internationale topseries als ‘Auction Kings’, ‘Dynamo: Magician Impossible’ en ‘Wheeler Dealers’. ‘How Do They Do It’ is dan weer een perfect voorbeeld van een internationaal succesformat dat gelokaliseerd is.

Adverteren

Adverteren is één ding, maar hoe bereik je jouw doelgroep? Simpel, bij SBS! Of jouw merk nu focust op jonge vrouwen, stoere papa's of papa's die denken stoer te zijn... SBS heeft dankzij zijn breed zenderaanbod voor ieder wat wils in de aanbieding.
Want de ideale consument is voor elke adverteerder anders.
Benieuwd naar de commerciële mogelijkheden bij SBS? Neem dan zeker contact op met één van onze accountmanagers.