TLC is de grootste themazender op vrouwen 18-44. Maandelijks kijkt 1 vrouw op 2 naar TLC. 

TLC is dé non-fictie en lifestyle entertainment televisiezender voor vrouwen en is bovendien de grootste vrouwenzender ter wereld. De zender is te ontvangen in 194 landen, goed voor zo'n 399 miljoen huishoudens.

De vrouwenzender van Discovery Networks brengt een verrassende mix van onbekende subculturen, opvallende families, veeleisende bruiden, extreme koopjesjagers, creatieve meesterbakkers en invloedrijke stylisten. TLC, dat is het echte leven, maar dan nét even anders bekeken.

Slim adverteren

TLC versterkt het vrouwelijke, commerciële aanbod van SBS en dat biedt zonder twijfel veel mogelijkheden voor jou als adverteerder. Adverteren is één ding, maar de hamvraag blijft: hoe bereik je jouw doelpubliek? Simpel, bij SBS!

SBS kan dankzij zijn uitgebreid zenderaanbod zeer doelgericht te werk gaan en voor iedere adverteerder wat wils aanbieden.

Benieuwd naar de commerciële mogelijkheden of de tarieven van een (spot)campagne op één van onze zenders? Aarzel dan zeker niet om contact op te nemen met één van onderstaande Account Managers.