Spraakmakende zender met ambitie

VIER is al een tijd de op een na grootste commerciële zender in België, maar in 2016 werd het kanaal bovendien meer zichtbaar, meer mainstream en meer talk-of-the-town dan ooit. Zo bereikt VIER met z’n recordbrekende klassiekers (De Slimste Mens Ter Wereld, De Mol,…) en gloednieuwe successen (Jani Gaat, Callboys,…) nu maandelijks gemiddeld 5,5 miljoen kijkers en 80% van VVA 18-54.

Graag meer weten? Download dan onderaan deze pagina de zenderfiche.

Zenderinfo

VIER koos dus met succes voor een bredere en inclusievere positionering terwijl de typerende kwaliteit en frisheid er blijft heersen. Dat betekent dat VIER blijft inzetten op de ambitie om steeds weer doordachter, gepassioneerder en spraakmakender uit de hoek te komen dan de andere grote zenders.

En net die ambitie brandt nog heviger in 2017, met nieuwe seizoenen van de bekende sterkhouders (o.a. De Mol, Jani gaat), maar ook met opvallende, onuitgegeven programma’s. Zo is er frisse feelgood (Hotel Römantiek), nagelnieuw entertainment (een late night show met Gert Verhulst), ambitieuze fictie (het gelauwerde Chaussée d’Amour), en nog heel veel meer. Met dit alles in huis heeft VIER als doel zijn concurrenten te overtreffen qua innovatie en aantrekkelijkheid, en aspireert de zender om de aanhoudende groei voort te zetten.

Adverteren bij SBS

Adverteren is één ding, maar hoe bereik je jouw doelgroep? Simpel, bij SBS! Of jouw merk nu focust op jonge vrouwen of stoere mannen... SBS heeft dankzij zijn breed zenderaanbod voor ieder wat wils in de aanbieding. Want de ideale consument is voor elke adverteerder anders.

Benieuwd naar de commerciële mogelijkheden bij SBS? Neem dan zeker contact op met één van onze accountmanagers.