Online

Onze tv-programma's blijven verder leven op de digitale platformen VIER.be en VIJF.be. Tv en online zorgen samen voor een nog grotere impact van de reclamecampagne én een effectiever bereik. De digitale reclamespot verschijnt rond de reclamecampagne én een effectiever bereik. De digitale reclamespot verschijnt rond kwalitatieve content in pre-roll of mid-roll in een gecontroleerde omgeving, zodat de commerciële boodschap helemaal tot haar recht komt.

"Met online adverteren combineer je het bereik en de communicatiekracht van televisie met het succes van digitale media."

—   Wim Staelens, Chief Digital Officer

Uit onderzoek blijkt dat mobiele schermen meer en meer gebruikt worden om tv-content te bekijken. Acht op de tien Vlamingen geeft aan wel eens online video te bekijken. Het digitale aanbod werd daarom aanzienlijk uitgebreid met long form video. Zo is het mogelijk om als kijker volledige afleveringen van lokale content van zenders VIER en VIJF gratis te (her)bekijken online. Via de websites kijk je waar je maar wil, wanneer je maar wil (tot 30 dagen na de uitzending) en onafhankelijk van welk toestel (mobiel of desktop). Met long form video kunnen adverteerders hun reclamespots op een veilige manier aan de kijkers aanbieden. Wanneer je on air een programma sponsort kan je billboard rond dezelfde afleveringen worden getoond.

Ratecard SBS Online 2018 - Q1 (PDF, 850.3KB)

Geïnspireerd? Zin om samen te werken?

Het SBS-team staat voor je klaar.

Ann-Sophie Libbrecht

Sales Innovation Manager

Eveline De Smet

Account Executive Brandcare Online

Andere advertentiemogelijkheden