Pauzeknopreclame

SBS Pauzeknopreclame

Via de SBS-pauzeknopreclame spreek je de kijker rechtstreeks aan. Het principe is SIMPEL: de digitale kijkers* van VIER, VIJF en ZES die op 'pauze' drukken krijgen een pancarte met een commerciële boodschap te zien die het statische zenderbeeld vervangt.

Doeltreffend in zijn eenvoud

De pauzeknopreclame verschijnt bij het pauzeren van zowel live tv, (Re)Play als bij opnames van VIER, VIJF en ZES-programma’s.

Extreem impactvol

De kijker staat centraal. Het is immers de kijker die beslist om te pauzeren, niet de zender.

Bij pauzeknopreclame heb je minstens twee contactmomenten om de commerciële boodschap te zien: net wanneer je op pauze hebt gedrukt en wanneer je terug bent om verder te kijken. Op die manier krijgt de adverteerder 100% zekerheid dat zijn commerciële boodschap gezien wordt.

En dit op groot formaat: het gemiddelde TV-scherm meet vandaag van 48 tot 55 inch, ofwel bijna 1,5 meter diagonaal. Dit zijn maar liefst 4 laptop schermen, of 8 tablets.

Never been done before

Hoewel dit een zeer eenvoudig idee is, is deze nieuwe reclamevorm een absolute wereldprimeur.

Geen Irritatie

Pauzeknopreclame wordt niet als storend of agressief ervaren, maar wel als leuk en ludiek. En wie liever het stilstaande beeld van het programma ziet, kan de reclame eenvoudig wegklikken.

Bekijk hieronder hoe dit er op het tv-scherm uitziet.

Voorbeelden pauzeknopreclame

* Vandaag enkel bij Telenet-klanten, maar met een open uitnodiging naar de andere operatoren.

Geïnspireerd? Zin om samen te werken?

Het SBS-team staat voor je klaar.

Inne De Swaef

Sales Development Manager

Andere advertentiemogelijkheden