Februari, de eerste volledige maand van de nieuwe Play-familie, is met 19.9% marktaandeel op de doelgroep VVA 18-54 meteen goed ingezet en blijft op koers voor de beoogde 20%.
Lees meer
Bestaan Play4 en VTM nog in 2025? Hazel Pleysier van productiehuis Woestijnvis en Karen Corrigan van reclamebureau Happiness praten met Gilles De Coster over de toekomst van televisie in onze podcast.
Opmerkelijke en gedurfde gesprekken in Kat Zonder Grenzen - vanaf 10 maart op Play4
Betekent de Youtube-generatie de doodsteek voor de Vlaamse televisie? En voor tv-zenders, die de laatste jaren zo vaak doodverklaard werden, maar toch nog springlevend zijn?
Tijdens de virtuele Jaarpresentatie van SBS lieten Julie Vermeire en vader Jacques zich van hun meest swingende kant zien en mét succes.
Creative agency Wunderman uit Antwerpen kraste de mispoes op Het Rad-biljet en mocht hiervoor wel een heel bijzondere prijs in ontvangst nemen.
Naar aanloop van het nieuwe seizoen van De Mol konden fervente Mollenjagers zich alvast opwarmen met de zoektocht naar de enige echte Gilles.
KBC wint de Container Cup
Krassen maar: dit zijn de winnaars van Het Rad
Vanaf dinsdag 2 februari voegt Telenet een nieuwe lineaire zender toe aan zijn basisaanbod.
Jeroen Bronselaer, le nouveau CEO de SBS, dans L'Echo Week-end et De Tijd.