Big Brother verovert Vlaanderen zowel op tv als online

19 Jan 2021

Big Brother surft verder op het elan van de succesvolle eerste week. De moeder der realityreeksen is telkens van maandag t.e.m. vrijdag marktleider met gemiddeld 31,9% marktaandeel op de doelgroep VVA 18-54.

Elke aflevering zitten er gemiddeld bijna 500.000 kijkers aan het scherm gekluisterd voor Big Brother. Het programma heeft momenteel het hoogste aandeel 18-34 jarigen onder zijn kijkers.

Met zo’n 1,8 miljoen views is Big Brother ook online een overweldigend succes. Ruim de helft van de online kijkers is jonger dan 25 jaar. De realityshow weet zo net als Love Island een bijzonder moeilijk te bereiken doelgroep toch aan te spreken. En ook de live stream weet heel wat kijkers te bekoren. Er staan ondertussen al 700.000 views op de teller.

Big Brother is een huis vol commerciële mogelijkheden waar jij met je merk deel van kan uitmaken. Benieuwd hoe dat kan? Vraag het ‘Big Brother-dossier’ op bij je vertrouwde account mananger.

 

Partner up with Big Brother