Brenda Liebens Head of Digital Advertising bij SBS

25 Apr 2018

Brenda Liebens start op 14 mei als Head of Digital Advertising bij SBS (VIER, VIJF en ZES). Brenda rapporteert bij SBS aan Chief Digital Officer Wim Staelens, ze wordt er verantwoordelijk voor de digitale advertising en sales.

“Onze tv-programma's blijven steeds verder leven op de digitale platformen VIER.be en VIJF.be. Daarom blijft SBS ook voor adverteerders steeds meer inzetten op digitaal."

—   Wim Staelens - Chief Digital Officer

"Tv en online zorgen samen voor een nog grotere impact van de reclamecampagne én een effectiever bereik. De komst van Brenda geeft SBS de nodige focus om onze groei-ambities waar te maken.”, aldus Wim Staelens. Zowel op tv (VAR en Paratel/Medialaan) als digital (Head of Digital bij IP) heeft Brenda Liebens veel relevante ervaring.

“SBS heeft op digitaal vlak nog veel groei-potentieel. Ik kijk er heel erg naar uit om het SBS-team te versterken en mijn expertise in te zetten om deze ambities te realiseren met de verdere uitbouw van een sterk tv & digitaal aanbod."

—   Brenda Liebens - Head of Digital Advertising