Callboys back in business met 845.000 kijkers

10 Sep 2019

Het nieuwe tv-seizoen van VIER ging direct van start met een hoogtepunt voor Callboys: de eerste aflevering haalde maar liefst 845.000 kijkers, meteen goed voor het marktleiderschap (45.7% share op VVA 18-54). Hiermee scoorde de eerste aflevering van het tweede seizoen nog beter dan het eerste in 2016. Op VVA 18-54 was Callboys dan ook het best bekeken programma van de afgelopen week over alle zenders heen.

Ook de Evanna van Gert en James werd vol lof onthaald als Hert Vree Loate in het machtige Oostende.

Gemiddeld 447.000 kijkers en 24.9% marktaandeel maakten van Gert Late Night opnieuw de populairste talkshow van Vlaanderen.

Op maandag was er een stevig resultaat voor sterkhouder De Rechtbank: gemiddeld 732.000 kijkers en 32.5% marktaandeel voor de twee eerste afleveringen van het nieuwe najaar.

De vooravond werd opnieuw op gang getrokken door Huizenjagers: gemiddeld 200.000 kijkers sinds de start op 26 augustus en 15.4% marktaandeel op VVA 18-54.

Dinsdag ging het twaalfde seizoen van Zo Man Zo Vrouw van start. Jani Kazaltzis dook in de kleerkast van niemand minder dan Erik Van Looy en Barbara Sarafian en entertainde zo 342.800 kijkers. De nieuwe looks brachten een mooie score van 19.9% marktaandeel met zich mee.

En ook de iconische, witte Bake Off-tent streek voor de derde keer – met succes – neer in Vlaanderen: de eerste aflevering liet 387.000 kijkers likkebaarden, goed voor 20.5% marktaandeel op de zenderdoelgroep.

CIM TV NOORD : 10/9 2019, TV (live+7 voor zover beschikbaar) & andere schermen

Dit najaar jouw reclamespot op VIER?