CASE: The Pool meets VELUX

10 Sep 2020

  • Adverteerder:       VELUX
  • Media agency:     Carat-DAN
  • Media:                  VIER, nieuwsblad.be, gva.be, hetbelangvanlimburg.be & standaard.be
  • Periode:               april-mei 2020

CAMPAGNE

VELUX heeft een ruim gamma aan kwalitatieve producten waarbij men telkens veel belang hecht aan de impact van meer daglicht, meer frisse lucht en isolatie. Een match made in heaven met Blind Gekocht! In het VIER-programma geven kandidaat-kopers hun woonlot volledig uit handen om hun droomhuis te vinden.

VELUX was op zoek naar een partnership waarin innovatie, inspiratie en oplossingen centraal staan. En dat vond VELUX bij Blind Gekocht, een crossmediale samenwerking die hen veel dichter bij potentiële klanten bracht.

The Pool creëerde voor VELUX een full TV-package: trailers, billboards, productintegraties in meerdere afleveringen en uitgebreide, relevante content in het Blind Gekocht Online Magazine op VIER.be. Het online magazine bestond uit editorials en online video's met telkens een inspirerende ‘voor & na’ van de gerenoveerde huizen. De sterke wisselwerking tussen VIER en de Mediahuis-nieuwssites zorgde voor een optimaal bereik van de campagne en leverde een hoge impact op.

"De programmamakers waken er heel erg over dat de verhaallijn telkens klopt om zo te zorgen voor het best mogelijk eindresultaat binnen de mogelijkheden van het budget. Tegelijkertijd doen ze er toch alles aan om de partners tevreden te stellen en ervoor te zorgen dat de voor hun belangrijkste producten in de kijker gezet kunnen worden. Ook praktisch gezien stond het ganse team ervoor open om samen naar de best mogelijke manier van werken te zoeken. Zowel voor ons als voor Blind Gekocht zelf was seizoen 2 een waar succes!”

—   Annelies Van Winkel, Velux

Wij zijn alvast klaar voor een nieuw crossmediaal seizoen van Blind Gekocht in het voorjaar van 2021.

Ook op zoek naar een succesvolle crossmediale campagne?