Claim de VIER-barbier, E-sporter of Man Cave tijdens de Champions League

10 Jul 2018

De Champions League wedstrijden zijn het ideale moment om te scoren met jouw merk. Voortaan zal, naast de vaste voetbalafspraak met Sports Late Night in het weekend, de bal ook elke dinsdag aan het rollen gaan. VIER zendt dit najaar de UEFA Champions League uit en zoomt in op de meest epische matchen uit het belangrijkste internationale voetbaltoernooi.

Naast de klassieke tv-spot zijn er ook tal van creatieve mogelijkheden om aanwezig te zijn rond deze topmatchen. Ontdek hieronder wat er allemaal kan!

De E-sporter van VIER

In aanloop naar de Champions League lanceert VIER een campagne om samen met een partner een eigen e-sporter te rekruteren. De winnaar wordt dan via een online competitie of tijdens een event gekozen. Elke week kan een nieuwe kijker onze e-sporter uitdagen

Maar wat is een sporter zonder sterk merk als motivator? Claim snel de E-sporter van VIER en maak van jouw merk de online ster op het veld op VIER.be.

e sporter

De VIER-barbier? Dat zit snor.

Speciaal voor de Champions League stelt VIER een online branded content reeks voor waarin Belgische voetbaliconen een bezoekje brengen aan de barbier. Kappers zijn specialisten in het ontfutselen van kleine en grote weetjes. Geen betere plaats dus om alles te weten te komen over het reilen en zeilen in de voetbalwereld dan in de kappersstoel.

Is de VIER-barbier geknipt voor jouw merk? Dan denken wij graag mee over de creatieve mogelijkheden.

vier barbier

Een man cave in de kleuren van jouw merk?

VIER organiseert tijdens de Champions League een wedstrijd die gericht is op de die hard voetbalsupporters. De twee halve finales kunnen door de winnaars in een echte man cave worden bekeken. Stel je voor: een groot scherm, de beste voetbalvrienden en uiteraard een goed gevulde koelkast mét frisse pintjes.

Wil jij graag scoren met jouw merk in onze man cave? Dan werken we graag een voorstel op maat uit.

 

Voorzetje nodig? Mail naar Nicolas.Delaet@sbsbelgium.be