De Slimste Mens ter Wereld trapt 17de seizoen af met meer dan 1.200.000 kijkers

17 Oct 2019

De Slimste Mens ter Wereld is terug, en hoe. Maar liefst 1 op 2 Vlaamse televisiekijkers keek naar de start van het nieuwe seizoen, goed voor 1.361.000 kijkers en 53,9% marktaandeel op de doelgroep VVA 18-54. Dat is meteen ook de sterkste start ooit op VIER. Ook op dinsdag en woensdag ging Vlaanderens populairste quiz vlot over het miljoen kijkers. De eerste 3 afleveringen haalden tot dusver gemiddeld 1.212.000 kijklustigen en 49.7% marktaandeel op VVA 18-54. Vorig jaar konden de eerste 3 afleveringen van De Slimste Mens ter Wereld zo'n 1.037.000 kijkers boeien.

En niet alleen De Slimste Mens ter Wereld ging dankzij het enthousiasme van onder andere deelnemers Philippe Geubels en Natalia ‘next level’. Ook zender VIER kon maandag dankzij de recordstart het marktleiderschap (25%) op de commerciële doelgroep tussen 17u en 24u claimen. 'De Slimste Sponsors' EG, M-Design en Rode Kruis zien meteen hun campagnes stevig uit de startblokken schieten.

De Slimste Mens ter Wereld, van maandag t.e.m. donderdag om 21u30 op VIER

CIM TV NOORD: 17/10 2019, TV (live+2) & andere schermen

Het Slimste Merk ter Wereld worden?