Discovery opnieuw grootste mannenzender

05 Mar 2018

Met een gemiddeld marktaandeel van 2,8% op de doelgroep mannen 18-44 heeft Discovery een sterke maand achter de rug in februari. De zender bevestigt opnieuw als grootste mannenzender in Vlaanderen met een groei van bijna 20% t.o.v. februari vorig jaar.

De populairste programma’s afgelopen maand waren Gold Rush, How it’s made & Fast N’ Loud. In maart is het uitkijken naar Somebody’s Gotta Do It, SAS: Who Dares Wins en Shifting Gears With Aaron Kaufman. De top-technicus en motor-maestro van Fast N’ Loud is terug op het scherm nadat de wegen scheidden tussen hem en Richard Rawlings. Kaufman begint hiermee aan een nieuw avontuur waarin hij zijn eigen ideeën nog meer tot uitvoer kan brengen en waarbij passie belangrijker is dan winst. Shifting Gears With Aaron Kaufman, vanaf zaterdag 31 maart om 21u00 op Discovery.

Bron: CIM TV Noord, februari 2018, all day

Adverteren met jouw merk op Discovery?