Het SBS Smart AD webinar: hoe lokaal adverteren op VIER, VIJF en ZES?

29 Sep 2020

Ann-Sophie Libbrecht, Sales Innovation Manager legde vorige week dinsdag tijdens het SBS Smart AD webinar stap voor stap uit hoe je als lokale adverteerder toch aanwezig kan zijn op televisie.

Drie jaar na de lancering bij SBS is Smart AD uitgegroeid tot een succesvolle innovatie. Een reclamevorm die het tv-reclamelandschap grondig heeft hertekend, waardoor tv nu toegankelijk is voor alle adverteerders: van grote bedrijven tot kmo's.

SBS Smart AD is de ultieme manier om jouw commerciële boodschap naar specifieke doelgroepen te richten op basis van inkomen, huiseigenaars, families met kinderen of katten- en hondeneigenaars. Bovendien is geo-targeting één van de grootste troeven van Smart AD. Enkel adverteren in een straal van bijvoorbeeld 20km rond je winkelpunt of toonzaal is perfect mogelijk. Nog niet geproefd van adverteren op nationale televisie omwille van het lokale karakter van je business of ben je momenteel regionaal aan het adverteren? Dan stellen we je graag de mogelijkheden van Smart AD voor op onze tv-zenders VIER, VIJF en ZES.

Heb je het webinar niet kunnen bijwonen, maar ben je wel geïnteresseerd in Smart AD? Neem dan contact op via SmartAD@sbsbelgium.be.