JANI start de zomer in ware Staycation-stijl

01 Jul 2020

Vanaf 1 juli gaat het gloednieuwe merk JANI van start: een multiplatform brand dat vertrekt vanuit mediapersoonlijkheid Jani Kazaltzis en zijn leefwereld. Het online videoplatform gaat verder dan enkel stylingadvies en brengt een gevarieerd contentaanbod. Alles draait om lifestyle in de brede zin van het woord: van fashion en beauty tot celebs en dating.

Het merk JANI staat garant voor straffe videocontent die niet alleen op het splinternieuwe platform Jani.be te zien zal zijn, maar ook via Facebook, Instagram en Youtube. De bedoeling is om must-see content aan te bieden en vaste afspraken te maken met de kijker.

STAYCATION MET VIER GLOEDNIEUWE FORMATS

JANI start de zomer in ware ‘staycation-stijl’ met vier gloednieuwe videoformats. Iedere week krijgt Vlaanderen de kans om de grootste fashionvragen rechtreeks aan de master himself te stellen in ‘SOS JANI’ tijdens een virtuele stylingsessie. 

In ‘Dragtalk’ ontvangt Jani samen met drie dragvriendinnen iedere week een Bekende Vlaming in zijn glamoureuze dragstudio en onderwerpt hen aan een spervuur van vragen.

Deze zomer blijft Jani niet in zijn studio maar trekt hij heel Vlaanderen rond om een kijkje te nemen ‘In de Koffer’ van heel wat toeristen. Hij wacht hen op aan treinstations, vakantieparken of hotels en neust gretig rond in reistassen, wat voor heel wat verrassende ontdekkingen zorgt. 

Last but nog least, volgen we in ‘Keeping Up with Qozmo’ de avonturen van Jani door de ogen van zijn hond Qozmo. De Franse buldog is een heuse diva, inclusief ochtendhumeur, en becommentarieert maar al te graag zijn baasje in zijn dagelijkse leven of op bezoek bij een BV.

WIN EEN VAKANTIETRIP NAAR JANI’S GLAM HOUSE

Om het ultieme vakantiegevoel nog meer aan te wakkeren, is er deze zomer ‘Jani’s Glam House’. Hierbij winnen 7 vriendinnen en hun squad een onvergetelijk weekend in een luxueus kasteel in de buurt van Brugge. Daar genieten ze 3 dagen lang van lekker eten, drinken, styling, beautyworkshops en veel meer. Dat alles in het gezelschap van Jani.

KOPPEL JOUW MERK AAN JANI

Wil jij met jouw merk communiceren naar de community van JANI, bestaande uit fashion- en beautylovers tussen 20 en 40 jaar? Dan werken we graag samen met jou een creatief, tailormade partnership uit. Denk aan doordachte, geïntegreerde campagnes met online video, social storytelling, wedstrijden, activaties of line extensions. We kunnen vertrekken vanuit één van onze bestaande formats of we creëren samen met jou een uniek nieuw videoverhaal. 

Samen kijken naar de mogelijkheden?