Najaarsmix van VIER, VIJF en ZES maakt van SBS de grootste zendergroep

06 Nov 2019

SBS was gisteren (5/11) de grootste zendergroep met 30.4% marktaandeel op de doelgroep VVA 18-54. De ijzersterke najaarsmix van VIER, VIJF en ZES overtrof zowel de zenders van DPG Media (28.2%) als die van VRT (28.8%).

VIER liet VTM op dagbasis achter zich dankzij o.a. De Slimste Mens ter Wereld en Zo Man Zo Vrouw: 817.000 kijkers en 36% marktaandeel (VVA 18-54) & 176.000 kijkers en 14,4% marktaandeel (VVA 18-54). VIJF zond een volgeboekt Chateau Meiland uit, goed voor zo’n 122.000 kijkers en 4.9% marktaandeel op de commerciële doelgroep. En de Champions League-wedstrijd tussen Liverpool en Genk scoorde op ZES 345.000 kijkers en 15,7% marktaandeel op de doelgroep VVA 18-54.

Bron: CIM TV NOORD: 6/11/2019, TV (live+vosdal) & andere schermen, 17-24u.

Adverteren op één van onze zenders?