Ontmaskering De Mol lokt 1,3 miljoen kijkers

18 May 2018

Holy Pieter beduvelde wekenlang zijn medekandidaten en daar waren 1.333.745 kijkers getuige van, goed voor 60,8% marktaandeel op VVA 18-54. Vorig seizoen had de finale van De Mol gemiddeld 1.243.831 kijkers (36.7% VVA 18-54) en twee jaar geleden nog 1.275.993 kijkers en 47.0% marktaandeel. Deze finale is meteen de meest bekeken aflevering van De Mol de afgelopen jaren op VIER.

Het hele seizoen van De Mol had de voorbije weken gemiddeld 1.215.771 kijkers op zondagavond, en 54.4% marktaandeel op de commerciële doelgroep. In vergelijking met de voorbije jaren is dat een stijging van 54% in het marktaandeel op VVA 18-54 tegenover 2017 (toen 35,3% VVA 18-54) en 24 procent tegenover 2016 (43.9% VVA 18-54). Toen had De Mol tot en met de finale gemiddeld 1.120.817 (2016) en 1.159.845 (2017) kijkers.

Café De Mol

De laatste aflevering van het eerste seizoen van Café De Mol had 1.087.845 kijkers en 49,2% marktaandeel op VVA 18-54. Gemiddeld over het hele seizoen betekent dat 422.986kijkers en 22.5% marktaandeel op de commerciële doelgroep voor dit nieuwe programma.

Bron: CIM TV NOORD, 17/05/2018