Ook online scoren sterke merken zoals Dancing with the Stars

08 Nov 2018

Elke week dansen onze bv’s de benen van onder hun lijf in de meest succesvolle danswedstrijd te wereld en dat blijkt niet alleen op televisie een succes te zijn, maar ook online. Onze sterke tv-merken blijven verder leven op onze digitale platformen en daar is Dancing with the Stars een mooi voorbeeld van. Je kan niet alleen de volledige aflevering telkens opnieuw bekijken, maar ook de afzonderlijke dansen van elk koppel kan je online herbeleven. Daarnaast neemt Bab Buelens je elke week mee achter de schermen van Dancing with the Stars. Ze blikt samen met vrienden en familie van de deelnemers live op Facebook niet alleen vooruit op de show, maar vangt nadien ook de eerste reacties op in een postshow op VIER.be.

Eerder konden Gert Late Night en De Slimste Mens ter Wereld ook al uitstekende online resultaten neerzetten. Samen met onze andere online video content steeg het totale aantal video views in 2018 met maar liefst 30%. Het ultieme bewijs dat tv en online hand in hand gaan en samen nog meer mensen bereiken. Bovendien zorgen campagnes die zowel een tv als een online videoluik bevatten steevast voor meer impact.

Wil je graag met jouw merk meesurfen op het online succes van onze programma’s? Neem dan zeker contact met één van onze account managers voor meer info.

Bron: CIM Internet, 2018, video views: short + long form

Jouw merk tussen de sterren?