Pauzeknopreclame doeltreffend in zijn eenvoud

17 Apr 2018

De SBS-pauzeknopreclame is een innovatieve manier van adverteren op VIER, VIJF of ZES waarbij je de kijker rechtstreeks aanspreekt. Het principe is simpel. Wanneer je live of uitgesteld naar één van onze televisieprogramma's kijkt, krijg je met één druk op de pauzeknop van de afstandsbediening een statische reclameboodschap op het tv-scherm te zien. De advertenties kunnen al dan niet gelinkt worden aan het woord 'pauze' wat kan zorgen voor een verrassende insteek.

Hieronder enkele voorbeelden:

Het grote voordeel bij de pauzeknopreclame is dat de kijker centraal staat en de touwtjes in handen heeft. Hij of zij bepaalt immers zelf wanneer ie wil pauzeren en dus de reclameboodschap te zien krijgt. 

Doordat de kijker zelf actief de keuze maakt om te pauzeren, krijgt de adverteerder 100% zekerheid dat zijn commerciële boodschap gezien wordt. 

SBS is wereldwijd de trotse, eerste aanbieder van deze nieuwe reclamevorm. Het is erg impactvol en bovendien wordt pauzeknopreclame niet als storend of agressief ervaren, maar wel als leuk en ludiek.

Ontdek hieronder hoe het werkt:

Jouw merk tijdens de pauze?