Bekende ‘Letterzetters’ en een ‘Premium’ prijzenwinkel
Na Expeditie Robinson, De Mol en Dancing with the stars vernieuwt VIER weer een iconisch tv-programma voor jonge gezinnen en doet dat op geheel eigen wijze. Het oerconcept blijft bewaard: net als vroeger draaien drie kandidaten aan het rad en kunnen ze geldbedragen winnen wanneer ze de woordpuzzel oplossen. Nieuw in Het Rad van VIER zijn de 'Letterzetters': Peter krijgt geen vaste assistente, maar zal elke aflevering worden geflankeerd door een nieuwe bekende Letterzetter. Deze ‘Letterzetters’ toveren niet alleen de letters tevoorschijn, ze geven ook de thema’s en onderwerpen aan in de vragenrondes.
Naast het Rad en de Muur met Letters mag ‘De Winkel’ natuurlijk niet ontbreken. Die staat traditiegetrouw vol met prachtige prijzen, waar iedereen al lang van droomde, maar nooit durfde te kopen. In de finale krijgt één kandidaat bovendien de mogelijkheid om te shoppen in de ‘Premium’-afdeling van de winkel. Hier bevinden zich verschillende hoofdprijzen om ‘U’ tegen te zeggen.
Het Rad is de langstlopende game show ter wereld: in 1974 maakte het format zijn debuut op de Amerikaanse televisie en het spelprogramma werd intussen al in meer dan 45 landen geproduceerd.
Jouw merk in de meest populaire televisiewinkel ter wereld? Zet dan jouw product of dienst in de kijker in ‘De Winkel’ of claim een eigen prijzenpuzzel tijdens de show of een ‘Prijzenspie’ op Het Rad. Contacteer jouw account manager en ontdek wat de creatieve mogelijkheden zijn.
Wie zich wil inschrijven voor dit verdraaid verrassende spelprogramma kan dat via www.vier.be