The Pool lanceert nieuwe website

23 Oct 2019

The Pool

Met de nieuwe website informeert The Pool, de crossmediale cel van Mediahuis Connect, SBS Belgium, Roularta Media Group en IP Radio NL, adverteerders en agencies nog beter over haar werkwijze en het aanbod.

The Pool, de crossmediacel van Mediahuis Connect en SBS Belgium breidde begin dit jaar uit. Naast de mediamix van beide uitgevers (tv, online, video, kranten, magazines,…) maken ook Roularta Media Group en IP Radio (voor Nostalgie VL en NRJ VL) sinds begin 2019 deel uit van het crossmediale aanbod van The Pool. The Pool versterkte hiermee zijn positie in de Belgische advertentiemarkt. Tegelijkertijd versterkte Katrien Willems het team als Crossmedia Ambassador.

De voorbije maanden heeft The Pool zich geconcentreerd op haar positionering, branding en vooral het ontwikkelen van crossmediale campagnes door de kracht van de deelnemende mediakanalen via een ideale kruisbestuiving. Een nieuwe, uitgebreide website - ontwikkeld door het creative agency viaVictor (www.viavictor.be) - mocht hierin niet ontbreken.

“We zijn erg blij om onze nieuwe website www.thepool.be aan jullie voor te stellen. Onze nieuwe webstek geeft een duidelijk en eenvoudig overzicht van onze mogelijkheden, onze werkwijze, cases en ons pro-actief & re-actief crossmediaal aanbod. Neem zelf eens een kijkje en hopelijk inspireert het adverteerders en agencies om crossmediaal met ons aan de slag te gaan.”

—   Marc Vroonen, cross media expert The Pool

The Pool is een single point of contact voor creatieve, nationale of crossmedia-projecten op maat. De cel coördineert elk project van A tot Z in overleg met de klant, het media agency en het creatieve bureau. Naast televisie, kranten, magazines en radio bestaat het crossmedia-pakket van The Pool ook uit een breed online aanbod. De merken die deel uitmaken van het crossmedia-aanbod zijn o.a.  de tv-zenders VIER, VIJF en ZES, de nieuwsmerken De Standaard, Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg, radiozenders Nostalgie (VL) en NRJ (VL), de magazines Flair, Libelle, Feeling, Knack, Trends, Steps, tv-zenders Kanaal Z/Canal Z, … 

www.thepool.be  

Op zoek naar een crossmediale campagne?

Contacteer Marc Vroonen | marc.vroonen@thepool.be | +32 476 58 05 03 

of Katrien Willems | katrien.willems@thepool.be | +32 475 91 02 73