Record aantal kijkers voor razendspannende finale van De Mol

06 May 2019

Wie is De Mol? De vraag die Vlaanderen 9 weken lang in de ban hield, is beantwoord. Gisteren keken bijna 1.250.000 Vlamingen De Mol recht in de ogen. VIER was op dat moment afgetekend marktleider met 58,9% op de doelgroep VVA 18-54.

De onthulling van Mol Elisabet piekte gisterenavond zelfs tot 1.331.000 kijkers. Ter vergelijking: vorig jaar was de finale goed voor 1.209.000 kijkers (60,9% share op VVA 18-54), in 2017 zat de finale op 1.130.000 kijkers (42,1% share op VVA 18-54) en in 2016 waren er dat nog 1.177.000 (48,7% share op VVA 18-54). Het volledige seizoen zit op dit moment gemiddeld op 1.191.000 kijkers en 49,7% marktaandeel op VVA 18-54).

Meteen na afloop maakte VIER bekend dat er een nieuw seizoen van ‘De Mol’ komt. Kandidaten kunnen zich tot en met 2 juni inschrijven via VIER.be.

Bron: CIM tv noord, cijfers uitgedraaid op 6 mei 2019