SBS bouwt mee aan jouw merk!

18 Dec 2020

Vanaf 27 februari lanceren we een maand lang een reclameblok dat helemaal in het teken van bouw en verbouwen staat. Spring met jouw merk extra in het oog tijdens de ‘Bouw Break’ op VIER & VIJF.

Uit onderzoek blijkt dat thematische reclameblokken niet alleen de relevantie van je boodschap bij de kijker verhogen, maar ook een hogere betrokkenheid bij de consument creëren.

Graag een spot op tv, maar dan specifiek gericht op jouw doelgroep? Smart AD staat klaar met een slimme oplossing. Dankzij geo-targeting is het mogelijk om enkel in de regio van jouw winkelpunten te adverteren en zo enkel relevante contacten te bereiken.

Ons SBS-bouwpakket bestaat uiteraard niet alleen uit tv. Ook digitaal is er heel wat mogelijk. Via een interactieve video-advertentie kan je een extra dimensie in je reclameboodschap steken waardoor de surfer via één simpele klik meteen op je website terechtkomt.

Toch liever iets origineler? Geen nood, creativiteit troef bij SBS! Content specifiek voor jouw merk ontwikkelen was nog nooit zo éénvoudig en bovendien multi-inzetbaar op onze platformen en social media-kanalen.