SBS gaat aan de haal met gouden en zilveren AMMA

18 May 2018

Dubbel feest voor SBS gisterenavond tijdens de uitreiking van de AMMA's. SBS won naast de gouden award voor 'Innovation & Development of The Year' ook de zilveren award in de categorie 'Media Saleshouse of the Year'.

Met Smart AD lanceerde SBS succesvol de eerste toepassing van gepersonaliseerde reclame in live tv op het Europese vasteland. Hiermee bevestigt SBS haar voortrekkersrol op het vlak van innovatie. Het is niet de eerste keer dat SBS in de categorie 'Innovation & Development of The Year' in de prijzen valt. In 2016 werd de zilveren AMMA voor innovatie ook al eens in de wacht gesleept met Pauzeknopreclame.

De Annual of Master in Media Awards, samengevat als AMMA, worden door CommPass georganiseerd om de expertise binnen het marketing- & communicatievak te promoten door excellent werk te bekronen, en door bedrijven of mensen in de spotlight te zetten die zich positief hebben onderscheiden gedurende het voorbije jaar.

Graag meer weten over SBS Smart AD?