SBS Smart AD-campagnes voortaan ook te zien op Discovery en TLC

28 Jan 2020

Vorige week kondigde SBS al aan dat er vanaf eind januari Smart AD-campagnes zullen lopen op het Proximus-netwerk.

Maar ook langs de broadcasterkant blijft SBS haar netwerk van addressable TV uitbreiden. Na VIER, VIJF en ZES is addressable TV advertising vanaf nu ook mogelijk op de zenders Discovery en TLC. SBS verzorgt al sinds 2011 de reclameregie van Discovery voor lineaire spot en brandcare campagnes en sinds 2015 van TLC. Daar komt nu dus addressable TV advertising bovenop.

“Met het toevoegen van Discovery en TLC aan de Smart AD inventaris worden nog meer kijkmomenten afgedekt. Door hun zeer specifieke profiel zorgen deze zenders voor een mooi toegevoegd bereik, wat zeker helpt bij het bereiken van de zeer gegeerde light viewers.”

—   Bart Demeulenaere - CCO - SBS Belgium

“Het stemt me zeer positief dat Discovery en TLC zijn toegevoegd aan de Smart AD propositie van SBS. We zijn altijd op zoek naar mogelijkheden om onszelf relevanter te maken voor zowel de kijker als de adverteerder en addressable advertising sluit hier perfect bij aan”.

—   Max Schoorl - Director Commercial Development - Discovery Networks

Wil jij de voordelen van Smart AD ontdekken?