SBS zet groei in 2019 verder met drie nieuwe schermgezichten

18 Jan 2019

Met drie nieuwe gezichten, negen nieuwe programmatitels en nog meer sterkhouders zet SBS in 2019 verder in op groei met de zenders VIJF, VIER en ZES. De zendergroep wil het historische marktaandeel van 20% in 2018 opnieuw overtreffen. Ter vergelijking: in 2017 haalde SBS 19,3% en in 2016 17,9%. Viktor Verhulst maakt tegen de zomer bij SBS zijn schermdebuut met de vernieuwende en interactieve dagelijkse realitysoap Love Island, vaste waarde Frances Lefebure verrast op VIER met sterke verhalen over jonge mensen die domweg veel te vroeg om het leven kwamen in Forever Young, terwijl nieuwkomers Dina Tersago en Evi Hanssen Blind Gekocht en Help, mijn borsten staan online! bij SBS lanceren tussen de vele bewezen successen van Gert Verhulst, James Cooke, Pedro Elias, Gilles Decoster, Jani Kazaltzis, Evy Gruyaert, Axel Daeseleire, Annelien Coorevits, Elodie Ouedraogo, Erik Van Looy, Wim Opbrouck, Bartel Van Riet, Bart Raes, Joris Brys, Gilles Van Bouwel, Eric Goens en Peter Boeckx. VIER breidt het fictie-aanbod uit met De Dag naast nieuwe seizoenen van Callboys, Gent-West en Auwch.

Ontdek snel het programmaoverzicht van VIER, VIJF en ZES en kom meer te weten over de dagelijkse reality-soap bij SBS.

 

 

Jouw merk in 2019 op één van onze zenders?