Smart AD is voor Floorhouse de ideale partner

26 Oct 2020

Adverteren op televisie leek - omwille van hun regionale karakter - nooit mogelijk voor Floorhouse, maar daar bracht Smart AD gelukkig verandering in.

Drie jaar na de lancering bij SBS is Smart AD uitgegroeid tot een succesvolle innovatie. Een reclamevorm die het tv-reclamelandschap grondig heeft hertekend, waardoor tv nu toegankelijk is voor alle adverteerders: van grote bedrijven tot kmo's. Dankzij addressable TV advertising kan je je commerciële boodschap naar specifieke doelgroepen richten op basis van inkomen, families met kinderen of katten- en hondeneigenaars. Bovendien is geo-targeting één van de sterkste troeven van Smart AD. Hierdoor kan je ervoor kiezen om enkel te adverteren in de buurt van een bepaald winkelpunt of  bepaalde toonzaal.

In 2019 besloot Raf Bahbout, CEO van Floorhouse om het over een andere boeg te gooien door resoluut voor addressable TV advertising te kiezen i.p.v. klassieke foldering. Een bewuste keuze die hij samen met zijn agentschap Yellow Submarine maakte en die al snel heel succesvol bleek te zijn.

Raf Bahbout legt graag zelf uit wat de overstap naar Smart AD voor Floorhouse betekende en hoe zij de toekomst zien.

Graag eens proeven van Smart AD?