Vrouwen op een creatieve manier bereiken? All you need is JANI!

27 Oct 2020

JANI - niet de stijlgoeroe zelf, maar wel het merk - kreeg drie maanden geleden een total make-over en wat voor één: van een online content platform naar een multiplatform brand. JANI is het nieuwe online lifestylemerk van SBS waarbij video centraal staat. 

Het gaat om must-see content die vrouwelijk Vlaanderen niet wilt missen. Zo duikt Jani Kazaltzis niet alleen 'In de kleerkast' van celebrities, maar springt hij bijvoorbeeld ook op z’n fiets in Nieuwpoort in 'Jani ontdekt'. Kortom alles kan, zolang het maar draait rond fashion, beauty, lifestyle en celebrities. Hot topics die druk bekeken worden, goed voor zo'n 900.000 views tijdens de maand september.

In december gaat Jani op zoek naar de grootste 'Christmaholics' - mensen met een fascinatie voor Kerstmis - in ‘X-masters’. Zij moeten het tegen elkaar opnemen in een zoektocht naar de meest creatieve kerstliefhebber van Vlaanderen. Jouw merk in de kerstboom of liever een ereplaats aan de kersttafel? Neem contact op met Els Vercauteren, Commercial Projects Director (Els.Vercauteren@sbsbelgium.be) als je graag het kerstdossier van JANI wilt ontvangen.

Benieuwd? Vlaanderens bekendste stylist legt hieronder graag zelf uit wat JANI voor jouw merk kan betekenen.